Selamat Datang ke belog saye! :).
yoll's nak Follow / Home.
Hannah Niexa
Cinta Bukan Beerti Memiliki ;')
Tuesday, August 28, 2012 • 2:08 AM • 0 comments

Assalamualaikum...
cinta yang datang dan pergi sering buat hati jadi lebih berhati2
dan makin matang dalam membuat pilihan..selama
aku mengenali kaum adam,banyak yang sudah aku
lalui dan ternyata pengalaman aku terlalu pahit..
aku terlalu senang diperbodohkan..lantaran aku terlalu
senang menyintai seseorang..aku terlalu setia..aku terlalu
bodoh sebenarnya..
aku harap itu kali terakhir aku menjadi mangsa lelaki
yang tidak tahu menghargai..

much love

bye




|
The Cute Boss:)


Name : Puan Hannah Niexa
Called me : anne_nisa 'n' #purple addicted :)
Age : 22 years old*still young.ho..ho
Status : In an engaged with Mr.Rizal
Attitude : Happy Go Lucky + Sometimes MOODY
Currently : Nobody will go down..ALLAH always were here :)
Daisypath Happy Birthday tickers
" I'm madly fall in with Mr.Rizal "

Contact Me: Blog | Facebook



heythere :)!

 Tetamu Kehormat



Want It With All My Heart

I him, Mr.Rizal
Makan Banyak² Cupcakes Comel
Dapatkan Lovely IPad 2
Dapatkan Lovely Blackberry Bold 9780
Has My own Honda Jazz
Married Mr.Fiance,Mr.Right
Dapat twin yang comel

Daisypath Wedding tickers
Thank You,My Dearest :)


Template made by; Qistina Re
Re-Editor skins; Aina
Re-Editor skins 2; Norsyuhada
       
Pink Bow Tie
kLIk SiNi coMeL:)